Wednesday, October 13, 2010

Eu si straina din oglinda

Inexplicabil de ce imi doresc ceva si lupt cu ardoare,iar cand am ma simt inutila si nemultumita...si eu si straina din oglinda...Mi-am dorit sa fiu insotioare de bord,a fost visul meu inca de mica sa fiu o ''faimoasa stewardesa''...am luptat,mi-am convins parintii asigurandu-i ca jurnalistica va fi pe primul plan ,insa uite-ma azi,asteptand examenele pentru admitere la Scoala de Aviatie Civila fara acea dorinta care muta muntii.Ma anulez singura ca fiinta,din dorinta de a-mi implini visele nu demna si capabila...ci...dur,cu egoism si pricepere de femeie cu zambet perfid.
Cum as putea sa merit mai mult?Ma rasplateste cineva cu delicatete si iubire?Si daca ar face-o...pentru ce?Cine sunt?Ce fac?Ma intalnesc cu un barbat mai in varsta,seara,dupa ce firma lui e goala si ma multumesc cu dependenta lui de a ma vedea...ma bucur de timpul pe care ar trebui sa i-l acorde fetitei lui,asa cum mie imi dedica tata seri intregi vorbindu-mi despre copilaria lui.
O femeie usoara,egoista si fara scrupule...

No comments:

Post a Comment