Monday, October 4, 2010

Welcome home,bitch!

Agitatie,o multitudine de vizite insignifiante la care am stat si n-am reusit sa ascult nimic din ce dezbateau ceilalti,aproband doar din cand in cand cu un zambet nevinovat discutii pe care nu eram capabila sa le procesez.
In trei ore,o sa fiu in avion,o sa parasesc orasul asta plin de oameni care zambesc pe strada,plin de romantism si cupluri gay.O sa ma intorc...peste 40 de zile.
Mi-am aglomerat ziua printre pantofi si genti,sa evit ce am simtit azinoapte.M-am smuls din brate si mi-am potolit lacrimile...toate astea pentru ca mi-am dorit sa plec acasa desi nu au trecut decat 4 saptamani,insa ...acasa?Unde e acasa?Sufletele care ma asteapta acolo,traiesc fericite si fara prezenta mea transparenta.


3 comments:

  1. In tine, tu cu tine, acolo e acasa! Doar atat, da! dar e imens!

    ReplyDelete
  2. ufff, dabea astept sa te faci mare... :)

    ReplyDelete
  3. @Liviu: Nici macar in mine nu ma simt acasa,spatiul asta e prea incins de suferinta.
    @Laur: ''Acasa '' ta unde e?Maturizarea imi scoate din subconstient lupte cu mine.
    ''Te-as lua la mine acasa,dar nu e acasa mea...''

    ReplyDelete