Friday, July 23, 2010

Amintiri....

Sunt curioasa ce simti acum singur...dupa atata vreme,bine,nu chiar singur,dar cateodata inevitabil imi umbli prin minte si amintiri,le-ai lasat pe cele mai frumoase aici,o stii nu-i asa?Iti mai fumezi secundele in patul in care obisnuiam sa te intampin?Stiu ca imi cauti ochii prin alte femei sterse,de care probabil reusesti sa te agati sperand sa regasesti iubirea in forma pura cu care te-am rasfatat...Ai blestemat asternuturile ca erau atat de reci?Oare esti fericit?Iubesti?Esti iubit?Pe ce drum te afli oare acum?Cateodata mi-as dor sa te trezesti cu un dor nemarginit de mine,de noi,de zambetul meu...sa crezi pentru o clipa ca sunt eu in locul blondei din dreapta ta,care e atat de urata dimineata!
As vrea sa existe cuvintele care sa exprime cu lux de amanunte ce e in mine,ce gandesc ce simt,ce vreau,ce am;
As vrea sa concentrez in fraze scurte care sa loveasca acolo unde durerea e placuta;
Cine suntem noi sa aruncam cu atata durere in jur?


No comments:

Post a Comment