Friday, July 23, 2010

Drugs

Inca doua pachete de tigari terminate,energizantele sunt suportate bine....ciudat...deseori inima mea nu spunea asta cand depaseam doza... mult nesomn care imi ingheata gandurile...Am obosit sa ma uit pe geam,nu vreau ca imaginea pe care o tot zaresc in curtea asta in care trebuia sa pasesc zilnic pentru a-mi lua energia sa-mi ramana impregnata si sa ma insoteasca la fiecare pas,nu!Am ceva mai tentant de pastrat in mine.
In curand o sa sune telefonul,in curand trebuie sa mint,trebuie sa iti ascund cercul asta vicios in care am intrat,involuntar,sa-ti ascund consumul de otravuri lente pe care le uzez bucurandu-ma de ele pana la epuizare.O sa-mi ascunzi si tu ca ti-e dor...si o sa-mi numeri iar orele pana la intoarcerea ta...Stii...pentru mine nu prezinta interes,asa cum nu prezinti nici tu,inexplicabil!La fel de inexplicabil ca prezenta tricoului tau pe mine,si nevoia de a ma inveli in el...
Te urasc ca m-ai tarat pana aici,unde eram atat de sigura ca nu voi ajunge vreodata!M-ai tarat in cel mai subtil mod...dar sigur.Credeam ca siguranta si increderea in mine pe care o afisam ma definesc,ca inima mea e puternica si nu se preteaza la a urma un traseu a carui final il cunoastem amandoi.
Ai indraznit tu sa imi darami toata increderea pe care mi-o cladesc de o viata,singura si in modul in care eu o vedeam perfecta Dupa toate astea ai curajul sa ma urci inapoi pe cea mai inalta treapta a puritatii,a respectului de sine,a idealului doar pentru cateva secunde....si apoi profitand de naivitatea mea ,nu faci decat sa ma arunci si mai adanc stiind ca nu pot sa scap singura!
Ah,asta e soneria mea...imi pare rau,dar mi-am aprins deja tigara,poate mai tarziu!


No comments:

Post a Comment