Saturday, July 24, 2010

Inocenta

Opreste-te !Imi faci rau!
Nu, nu vreau apusul si rasaritul cu tine, intelegi?Eram obisnuita sa le am altfel...cu alti ochi ... Alte maini... ...
Inceteaza sa construiesti castele pe care eu le daram doar din cateva cuvinte ...
Ti-am spus ca jumatate din mine e capabila sa te urmeze dar cealalta jumatate te roaga sa dispari;
Dispari asa brusc cum ai aparut si te-ai strecurat in mine....
Inceteaza sa-mi curgi odata cu sangele prin fiecare vena albastruie!
Ma transformi in praf cand imi spui ca ti-e dor....
Pentru ca incepi sa simti ca si mie imi e...
Macar pune in balanta ce esti tu si ce sunt eu...
Inocenta mea vs.personalitatea ta debordanta...
Te urasc...
''Da,dar o sa ma iubesti in noaptea asta''(ale tale sunt)
Ia-le inapoi!
Te rog eu.......sa nu faci o pasiune pentru mine...


No comments:

Post a Comment