Thursday, July 22, 2010

Nu pot fi Barbie peste tot....

  • Niciodata nu am crezut ca pot sa ma exteriorizez atat,asa cum niciodata nu am crezut ca tu vei scoate atatea din mine...Iti reproduceam aseara in masina,franturi din ungherele mele interioare,insa ma priveai fix ,ca de obicei si ai sarit sa faci ceea ce stiai ca ador....brusc ochi in ochi,brusc buza peste buza...ador cand ma trezesc asa cu tine,cand o faci atunci cand ma astept cel mai putin...Te-ai retras apoi...pe scaunul tau...si ai continuat sa ma privesti asa...tacut...''esti foarte frumoasa!''ai putut sa legi dupa cateva minute.....Din miile de complimente pe care le-am auzit in viata mea,au fost cele mai frumoase cuvinte pe care mi le-ai fi putut spune vreodata.Mi-ai umplut pielea de parfum ,peste tot..ai uitat ca te suparasesi ca o sa iti patez scaunul masinii iubite cu uleiul meu de corp,ai uitat si ca aveai cateva probleme de rezolvat,stiam ca o sa te detasezi de tot cand ma ai in fata si desi intelectul imi confirma ca trebuie sa te eliberez pentru a ma elibera si pe mine,iubesc sa fiu constienta ca am puterea sa te duc departe desi tu esti un barbat...unul adevarat,iar eu ...nu sunt decat un copil rasfatat!Da...asta o urasc cand mi-o spui...si stii de ce?Pentru ca ti-am demonstrat ca nu sunt asa...Am fost capabila sa ma daruiesc,iar in mine inca vreau sa cred ca nu am facut asta ca sa demonstrez nimic si nici tu nu vreau sa-mi demonstrezi nimic...si nu!Nu vreau sa-ti duci planul pana la capat,nu vreau sa se intample ce mi-ai promis...dar erai atat de convins cand imi ziceai,suna ca o amenintare!Mi-ai spus ca nu suporti sa ma vezi intorcand spatele si plecand,te-ar innebuni...dar am sa o fac desi mi-e frica de ce poti fi capabil dupa!
  • Sa iti fi ramas in minte ce ti-am spus atunci?Sa te fi incurajat acele cuvinte din excesul de sinceritate pe care l-am avut si pe care nu mi-l pot explica?
  • Nu ma intelegi,insa nici eu nu ma inteleg te-am rugat sa te opresti...insa nu poti sa o faci,sau ceva nu iti da voie...Din tot,eu am ramas cu o amintire frumoasa,tu....cu multe....si cu gustul trupului meu...
  • .P.S:Nu,nu mai incerca scumpule,nu pot sa imi deschid telefonul,stiu ca mai sunt cateva ore si pleci...dar intelege....nu te vreau!

No comments:

Post a Comment