Friday, July 23, 2010

Ploua...

Ma bucur ca soarele a disparut,desi stii ca ne adoram reciproc....si ma bucur ca ai plecat azi,inainte sa ploua,pentru ca tu urasti ploaia si m-ai fi urat si pe mine,pentru simplul fapt ca trebuia sa ne intalnim printre picaturi.Ma enerveaza ceasul....la ora asta eram fericita zilele trecute...timpul nu tine cu mine,n-a tinut niciodata!
Mi-e dor!Da ,imi pare rau ca pot sa o spun asa cum ti-ai dori....dar pot sa iti explic de ce mi-e dor...pentru ca mi-ai lasat amprente pe care nu pot sa le sterg oricat as incerca,esti mandru de asta,stiu...Ma bucur pentru fericirea ta...dar pentru a mea?Cine se bucura?Marea?Zambetul meu cand ma ti in brate si imi mangai parul?
Imi pare rau ca te-am lasat sa pleci asa,nu vreau sa eman neincredere sau dezorientare,nici gust de tinta abslouta,ci doar liniste si mare.
Inca ploua....urasti ploaia....si eu,iubire!

No comments:

Post a Comment