Tuesday, September 21, 2010

Time to risk

As vrea sa ma pot privi ''din afara'',sa ma uit ca in oglinda la mine,sa vad ce as vrea sa corectez.O sa fiu acasa peste ..destule zile,inapoi acolo...unde nici macar o prietena nu ma asteapta sa-i povestesc cat de sfarsita sunt sau cate perechi de pantofi mi-am achizitionat.(de maine incep).Stiu si de ce...am strans tare din dinti si am creeat dualitatea asta....ce simt si cum sunt cu adevarat e inchis in mine si machiaj,le dezavalui doar cand aleg sa-mi petrec nopti in case straine...mi-am dorit popularitatea si acum o am in plin,atat de ..''din plin''incat nu am pe cine sa sun la 3 dimineata sa-i spun cat de tare ma doare si ca paharul asta de martini a tot fost umplut incat nu mai are efect...Se asteapta toti sa spun ceva care ei gusta,insa nu mai am de unde...
Daca ar citi R. asta...mi-ar spune :''esti femeie,capul sus,gata cu copilariile''O(R.este barbatul cu care pastrez o relatie,desi nu am fost niciodata nimic)
M-a sunat de 2 ori,nu i-am raspuns.A inteles.
Am incercat sa-i textuiesc...l-am scris de 3 ori,ca in final sa ajunga tot la drafts.
L-am sunat.
Cu inima stransa, ca poate e langa fetita sau poate isi minte sotia despre afacerile lui,dar e singurul de care imi e dor de acasa...
''-Da!''
''-H-Hei!Te-am sunat sa iti spun ca sunt in regula!"'
...inchid
De ce?probabil vocile cristaline feminine de pe fundal m-au determinat...
O sa sune inapoi...o facea imediat daca inchideam...au trecut vreo 3 ore...

N-a facut-o...
Inca astept.
Ne vedem acasa,la tine la birou,la aceleasi ore,o sa ascunzi iar masina in spatele cladirii...
O sa ma schimb pana vin,pentru mine si pentru voi...pentru voi pentru ca adorati ceea ce cvedeti.Mai ales tu!
M-am mai implinit...incep sa arat a femeie si nu ca aia a ta de acasa,cu crize si sinucigasa.Poate sa fie,dar nu cu mine la telefon.
Revin.:)


4 comments: