Thursday, September 30, 2010

Astazi...

Am adormit la 5 si m-am trezit la 6...deci pot spune ca am dormit,insa m-am trezit mai completa decat in zilele in care as fi dormit asa cum obisnuiesc...mult.
Ma simt completa si impacata,mai frumoasa ca ieri.De ce?Pentru ca simt dependenta lui fata de mine de la mii de kilometrii,se framanta groaznic ca nu stie daca mi-e bine sau nu,daca am cazut iar in bratele celui de a carei putere spirituala se teme atat de tare.
Si nu ma doare pentru mine,deloc,mi-am invatat lectia despre viitor,despre omul cu a carui nume voi muri pe buze,ma doare pentru tine,pentru prezenta mea in tine,pentru lupta pe care o duci cu o parte din mine pe care o reneg,e doar acolo ,adanc.
Ti-am promis ca te voi pastra in suflet intr-un cristal imposibil de slefuit de altii,iar amintirile vor fi pe peretii sufletului meu pentru totdeauna,insa nu iti e de ajuns,ma vrei cu totul,cu inelul altuia pe deget ,cu parul meu brunet si lung...cu trandafirii albi,pe care mi i-ai trimis saptamanal acasa.
Iti multumesc ca ma iubesti atat,multumesc ca desi statutul tau e unul important iar tu esti un barbat respectabil,o recunosti fara sa-ti pese de nimeni din jur,iti multumesc ca ai avut si ai puterea sa ma ti de mana in fata oricui care te-ar judeca la cel mai mic pas gresit..insa tie nu-ti pasa.Iti multumesc ca ma iubesti intr-atat incat nu poti sa faci dragoste cu o femeie fara macar sa-ti zbor prin ganduri...iti multumesc ca imi amintesti zilnic cuvantul CURAJ si insemnatatea lui.
Curaj,dar nu pentru ceva atat de josnic si scuzabil ce facem noi...Legal si moral nu avem voie sa ne apropiem unul de celalalt,oamenii din jurul meu si oamenii din jurul tau ar fi impotriva din prima clipa si ar fi gata sa sara sa te opreasca.
Dar ne e atata de bine!Impotriva tuturor regulilor...impuse de EI.
Nu ma framanta decat gandul ca vei plati...ca vom plati

10 comments:

  1. "Iubirea este autentica cand alte atingeri te murdaresc!"
    Cu replica asta recunosc ca mi-ai ciufulit gandurile de..tot:))
    Io i-as zice...ca numai daca ai Cel mai bun Detergent personal din lume:)
    Unde pui ca am si innalbitor eficient.
    Tu, tu..ai?:)

    ReplyDelete
  2. Ce final de postare...apocaliptic;))
    BRAVO:)

    ReplyDelete
  3. Nu,nu am din pacate Joker,m-am ''murdarit'' pentru ca nu am stiut altfel...Sper sa am puterea intr-o zi sa-mi construiesc micuta fabricuta de ''innalbitor''.
    Multumesc mult pentru apreciere!:)

    ReplyDelete
  4. Superlativ motto-ul tau
    "extra-ordinarul"

    De fapt...asta ar fi salvat omenirea, iubirea, familia...este doar un concept frumosde adevarat.
    Pacat ca Femeia nu se construieste singura....statul si biserica avand o influenta determinanta in cladirea si formarea ei personala, familiala.

    ReplyDelete
  5. ''Extraordinar'' si autorul ei,despre care am avut un articol scris in fuga din pacate si l-am retras pentru a-i corecta micile greseli:)
    Sa-ti spun un secret...Statul si biserica palesc in fata mainii barbatului care o formeaza in adevaratul sens pe femeie.

    ReplyDelete
  6. Piii...si asta e adevarat.
    Sa-si ia dracului mana de acolo:))
    Daca as fi fost femeie:)cred ca as fi bagat la feminitate in mine...de rascoleam toata prostimea barbateasca din sexul numit..si tare:)
    Mare noroc au avut:)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Joker,sa ne lamurim:''prostimea barbateasca'' ramane un mister perntru mine,n-am palpat-o si traiesc cu falsa parere pentru altii probabil ca exista doar superficialitate...una gratuita.
    Darul de a fi modelate de barbatul de langa trebuie primit ca atare,de noi.Fragilitatea emanata direct sau indirect de fiecare femeie,cere modelare.Este,in esenta un dar pentru noi,la fel ca si cel pe care voi il respectati enorm...puterea noastra de a darui viata.
    Cu drag,Whisper:)

    ReplyDelete
  9. Cata seriozitate...:)
    Modelarea este un dar...si cere multa pasiune.. daruire. Asa sa fie, ca tine..:)

    ReplyDelete
  10. :)Joker,Joker,nu ca mine.....ca simplul firesc.

    ReplyDelete