Friday, September 24, 2010

Selfish woman

Ma doare fiecare particica din corpul asta pe care l-ai dorit si ti-ai potolit setea,luand din mine tot,lasandu-ma un corp inert..Nu mai e locul meu in bratele astea pe care le-am iubit atat...nu ,nu ma mai regasesc,nu esti tu,esti rece esti altcineva.Vreau acasa,vreau la barbatul a carui varsta o respect pana la infinit,la barbatul care imi spune dintr-o singura privire cat insemn.Iubire cruda si putina,insa intensa incat tu nu o poti acoperi cu gelozia ta imensa.Mi-e dor...B.

2 comments:

  1. E evident ca nu e de ales intre un "vampir" si privirea iubirii crude! Gelozia imensa e de ocolit de la distanta mare!!!

    ReplyDelete
  2. Gelozia are cauze subiective si obiective,e dulce-amara,i-am trait extremele...
    Multumesc mult!

    ReplyDelete