Saturday, September 25, 2010

Text message received:''Mi-e foarte dor de tine,ti-am promis ca nu te deranjez cat esti acolo insa nu reusesc sa te uit macar putin.Spune-mi doar ca te-ai tinut de cuvant si nu v-ati impacat''

Si mie mi-e dor,de casa ta de vacanta...si de masinile tale.
Daca as fi barbat,nu as putea sa ma uit la mine,poate doar la exterior,daca as vrea sa vad si mai departe as fugi cat mai departe de o fiinta ca mine.
''Una ca tine'' ,asa ar spune ea,cea care il asteapta acasa seara..Da ..una ca mine plateste draga mea,scump si va plati pentru tot restul vietii.
''Pe 9oct,la 20.00 la tine la birou''-Text message sent


2 comments:

  1. E o arcuire a spinarii timpului intre ziua acelui "mi-e dor" primit si "9 octombrie" promis, sub care arde mocnita conditia grava: "Spune-mi doar ca te-ai tinut de cuvant si nu v-ati impacat''!!!
    Sa fii a acelui, dar sa nu te fi impacat cu celalalt?! In eclusivitatea asta o fi si iubire?

    ReplyDelete
  2. Stiu,nu e usor de creionat imaginea insa pentru cei din care eu fac parte ,pentru care mersul nu e mers,,,e tarat prin mlastini si noroi,iubirea ia diferite forme.

    ReplyDelete