Monday, September 27, 2010

Nimic,nimeni,a nimanui,niciodata!

Femeie?
Suava si tandra,ten de portelan si ochii precum atingerea sticloasa a lunii in undele apei..
Nu.Categoric nu!
Agresiva si inabordabila,ten masliniu,de plastic,par lung si brunet,ochi rotunzi,mari,caprui,buze perfecte,manichiura impecabila,tocuri de 18cm.Ma regasesc.
Cand am devenit si de ce?Ma intreb...
Ca au cerut imprejurarile?Am lasat firescul sa-si urmeze treptele?Am devenit responsabila,am invatat sa merg cu spatele drept pe tocuri si sa vorbesc cand trebuie,datorita evolutiei firesti,sau barbatul in varsta mi-a scindat personalitatea de domnisoara cu aspiratii de jurnalista intr-o femeie adevarata?
Cu ce am gresit sa ma vezi perfecta?
Sunt asemeni unei carti cu o prefata tumultoasa insa cu paginile goale...Pe cat de frumoasa,pe atat de plina de cioburi in interior.
Pe cat de barbat...pe atat de naiv..indragostit de o femeie trecuta relativ devreme de pragul adolescentei,care intra pe usa din fata a firmei tale,fara remuscari,de o femeie datorita careia te infiori auzindu-i tocurile pe holul din apropierea biroului tau stiind ca o vei vedea,de o femeie careia i-ai acordat increderea si i-ai impartasit cele mai ascunse secrete,de o femeie care a decis cum va fi redecorata casa ta de vacanta,de o femeie care are oricand cardurile si cheile masinilor tale.
Toate astea te plaseaza pe o scara a frustrarii...oscilezi...sus-jos,de fiecare data cand esti dispus sa-mi dai mai mult.
De fiecare data cand ajungi acasa si ai puterea sa iti ti fetita in brate dupa ce mi-ai cuprins talia mie,de fiecare data cand nu poti sa asculti femeia care iti pregateste masa ..seara.


No comments:

Post a Comment