Thursday, September 16, 2010

Iubita lui

Tu ma recunosti?Iti vine sa crezi ce e sub machiajul asta facut cu atentie in fiecare dimineata?Ma tot intreb...Mi-am lasat in aer toate relatiile trecute,am dezamagit oameni si am calcat in picioare acolo unde mi se acorda totul.Nu stiu nici eu cum si de ce insa am reusit sa le las tuturor care m-au iubit o imagine de femeie pe care ai suna-o cand iti e greu sau cand ai curajul sa lasi lacrimile sa-ti umple fata ta de barbat puternic.Ma admira si astazi...toti.Si eu....pe unul dintre ei. Insa nu credeam ca si iubitele lor.
Imi beam cafeaua extrem de dulce si priveam in gol pe geam,asteptand sa-i pregatesc mancarea barbatului caruia ii apartin azi cand telefonul incepe sa lumineze,semn ca vrea sa raspund...
-Da?
-Bu-buna...esti M?
-Ai nimenit! ii raspund acid
-Sunt E. iubita lui B.
-CINEE?
-''So what?'' imi zic in gand si continui sa-mi sorb cafeaua...
-Vroiam sa iti zic ca ...ca se gandeste la tine si acum,intelegi?Desi..o sa ne casatorim,intr-un an probabil.
-Da...nu inteleg care e rolul meu aici...te iubeste ..casa de piatra!
As putea sa ma intorc la activitatea mea?
-M,il simt in fiecare cuvant ca te are i n vene,mi-a spus ca isi doreste o fetita cu parul lung,negru si ochii mari,caprui....m-am smuls din imbratisarea lui si am plans incet in balcon!Eu sunt blonda ...
Vocea ii tremura..cred ca plange..insa incefc sa raman pe pozitii si fac pe dura.
-Uite E...
-Stiu ca te cauta!Stiu!Recunoaste! imi zice plangand
-Draga mea,el a ramas in trecut,este o simpla cunostinta pentru mine,un barbat pe care nu l-am iubit niciodata insa o sa-l respect .
-M,nu pot trai viata ta !Te vede cea mai frumoasa!
....
Continuam sa beau cafeaua cu inghitituri mici si sa aalizez...femeia asta suferea si traieste cu un barbat care viseaza la mine,caruia i-am lasat imagiea de femeie perfecta.

O cunosc pe femeia asta doar din vedere insa sinceritatea ei ma determina sa nu ii inchid cum probabil ar fi fost ideal pentru linistea si friptura care trebuia terminata.
-Nici nu stiu ce sa iti spun E,omul asta a lasat o amprenta asupra mea insa face parte din trecut,esti femeie,esti capabila,lupta sa-l pastrezi,lupta sa fi femeia pe care nu ar lasa-o din brate.
-M!...Esti speciala!Multumesc mult!
-O zi bbuna !ii raspund si trantesc telefonul pe blatul din bucatarie.
Gandul ca as putea sa fiu eu vreodata in asemenea situatie,ma sperie ,insa nu as lasa niciodata sa fiu eu .Incercam sa-mi amintesc ceva legat de el...sa gasesc un raspuns ...de ce m-ar iubi si astazi?
Nu reusesc decat sa imi amintesc ca mi-a oferit multe,ca mi-ar f iertat absolut orice greseala dureroasa si ca ma plangeam pe umarul lui dupa un altul...insa a fost bine...insa s-a terminat din prea mult bine..atunci.
Mi-a venit repede in gand vocea disperata a femeii aleia si groaza durerii care se simtea in voce,chiar vorbea printre sughituri si lasa de inteles ca traieste o umilinta,ca barbatul pentru care se trezeste dimineata sa-i pregateasca cafeaua iubeste o alta femeie...ca probabil ajunge tarziu acasa si e prea obosit si cu gandul la alti ochi incat sa-i inteleaga explicatiile ca si ea e femeie si are nevoie de brate calde in jurul taliei.
Sunt extrem de departe de Romania insa cand o sa ma intorc,o sa-l sun pe B,sa-i stric imaginea de femeie cu buze perfecte pe care mi-o are in inima lui.

No comments:

Post a Comment